MainosPPC mainonta

Mikä on napsautussuhteen "Yandex. Direct"? Indeksi CTR CTR

He sanovat, että mainonta - se on erittäin kannattavaa liiketoimintaa. Kuitenkin monet aloittelijat voivat väittää vastaan. Mainosbudjetistaan sulavat silmiemme edessä, törmäämättä outo hahmo: CTR. Osoittautuu, että tärkein tekijä mukaan laskettaessa algoritmi CPC. Yritetään ymmärtää, mitä VO "Yandex. Direkt" ja miten tehdä ystäviä hänen kanssaan. Kysymys, asiantuntijoiden mukaan maailmanlaajuista. Ymmärtäminen tämä tekijä säästää paljon rahaa mainoskampanjan ja enemmän rahaa.

Muutama sana "Yandex. Direkt"

Internet - on suosituin foorumi mainostaa tuotetta tai palvelua. Se työllistää erilaisia yrityksiä, joiden toiminta rajoittuu järjestämistä vuorovaikutuksen jotka haluavat tiedostaa, ja ylläpitäjät, jotka ovat ihmiset, jotka tarjoavat oman sivuston mainoksia.

Suurimmat mahdollisuudet tämän liiketoiminnan hakukoneita. Nämä ovat yrityksiä, jotka harjoittavat luomiseen erikoistunut ohjelmisto. Olet jatkuvasti kohtaavia etsiessään tietoja.

"Yandex. Direct" on yksi suosituimmista mainonta yritysten venäjänkielisen internet. Se järjestetään perusteella yritys, joka loi samannimisen hakukone. "Yandex. Direct" tarjoaa mainostajille ja sivuston omistajat (ylläpitäjät). Ensimmäinen rahaa jotain ilmoittautumaan, jälkimmäinen saavat pienen osan heille tarjoavat omia sivustoja.

Servis, niiden sitoutumista toisiinsa, tietenkin, hallitsee prosessia. Hän on jatkuvasti säilytettävä tasapaino mainoksen ja klikkaa sitä. Muuten, se menee päälle ja mainostajille ja ylläpitäjät. Ja vierailijat tuntuu, että häntä ei laadullisia tarpeeksi ja mennä toiseen hakukoneen. Internet - erittäin kilpailukykyinen alue. Nyt ymmärrät, mitä keskustelunaihe on julistettu, voit mennä asian ytimeen. Joten, mikä on CTR "Yandex. Direct"?

säännöt

On ymmärrettävä, että ihmiset osallistuvat mainonnassa, paljon. He käyttävät samoja avainsanoja siis kilpailevat keskenään. Ja tuomarina toimii "Yandex. Suora". Koulutus järjestämä yhtiö antaa joitakin tietoja, mutta ei tarpeeksi.

Tarkoituksena "Yandex" - ansaita omaisuuden. Se luo säännöt, joiden kunkin mainostaja voi käyttää niin paljon kuin mahdollista. Esimerkiksi hinta klikki "Yandex. Direct" saattavat poiketa samanlaisia ilmoituksia. "Tuomari" ei tarkastella, miten paljon olet valmis maksamaan, ja tarkistaa kuluttajan. On tärkeämpää ihmisiä rajan mainoksen.

Jos ymmärrät tässä vaiheessa, niin selvittää mitä CTR in "Yandex. Direkt" ja miten se vaikuttaa talousarvioon, se on helpompaa. Jälleen yhtiö ei ole väliä, kuinka paljon rahaa olet valmis antamaan sille, jos mainokset luodaan ruma vai ei yleistä etua. Se pyrkii saamaan kustakin hieman siinä mielessä sen toimintaa.

Mikä on napsautussuhteen "Yandex. Direkt"

Teknisen tuen kuvannut tätä käsitettä on melko edullista. CTR (click through rate) on osoitus CTR bannerin tai mainoksen. Laskentakaavan sisältää kaksi indikaattoria: tulosten määrää ja vaikutelmia. CTR - se on yksityinen niiden välillä. Eli saada se, sinun täytyy klikkaukset jaettuna vaikutelmia. Kuitenkin kaikki niin yksinkertaista.

Ensinnäkin, "Yandex" ei heti pitävät tätä lukua. Päättäessään mainoksia hän keskittyy ensin ennusti CTR. Ja kuten "Yandex" vastaanottaa dataa - kukaan ei oikein ymmärrä. Sama tekninen tuki selitti, että keskitytään keskimääräinen suorituskyky vastaavat mainoskampanjoita, ottaen huomioon karma sivuston (jos sellainen on olemassa).

Real CTR alkaa harkitaan vasta, kun tietty määrä vaikutelmia. Esimerkiksi ne olisi pitänyt vuonna 2016 olevan ainakin 400. Napsautushinnan in "Yandex. Direkt" riippuu tätä indikaattoria. Mitä pienempi, sitä kalliimpi se mainos.

mainonta yksiköt lajittelu logiikka

Katsotaanpa esimerkki, joka osoittaa, miten CTR korko - CTR. Sinä ja minä olemme kaksi mainostajan. Yksi on valmis maksamaan 20 ruplaa. jokaiselle asiakkaalle toiminnan, toinen sääliksi näitä varoja. Hän sanoi hinta 10 s.

Kampanjoitaan kestää jonkin aikaa. Tämän seurauksena "Yandex" on nähnyt ensimmäinen sata näyttökerrat 5 klikkausta. Hänen CTR - 5%. Toinen mainostaja vietti kampanjan paremmin. Hän saman sata näyttökertaa saanut CTR - 15%. Hyvin tehty!

Ja että samaan aikaan ansainnut Yandex? Ensimmäisestä: 20x5 = 100R. Toisen: 10x15 = 150R. Kuka on se kannattavaa? On selvää, että kuka tahansa, koska mainokset näkyvät saman verran aikaa. Mutta taloudellisempi, mutta ahkeria mainostaja, "Yandex" saa enemmän. Joten pää huijata itseään ei, antaa tämän työnarkomaani etusijalle. Ja bonuksena - halvemmalla per click.

Se vaikuttaa vain CTR budjetti?

Mainostajat ovat jatkuvasti yrittää sopeutua "Yandex. Suora". Koulutus niille, jotka haluavat perustaa oman yrityksen on paranemassa. Tuloksen saavuttamiseksi, eikä polttaa, sinun täytyy olla kiinnostunut uudesta tuotteesta, tutkia muiden kokemuksista. Esimerkiksi jokin aika sitten kävi selväksi, että "Yandex" on reagoinut koko kampanjaa, eikä erillistä bannerin. Se analysoi, kuinka minutely asiantuntija kerätty avainsanoja, koska niitä käytetään luotaessa mainoksia.

Lisäksi "Yandex" kerää tietoa kustakin verkkotunnus. Jos se on kielteinen, puhumme karma sivuston. " Se vaikuttaa hakutulosten siis nostaa hintaa klikkauksen. Opi sanottuna onko jotain negatiivista sivustostasi, voit vain kokeellisesti. Sinun täytyy luoda kaksi samanlaista mainoksia, jotka johtavat eri osoitteeseen. Hinta, kun ehdotettu palvelu selvittää, missä hänellä oli parempi asenne.

Miten lisätä CTR?

Asiantuntijat on paljon mielipiteitä tästä asiasta. Useimmat niistä ovat taipuvaisia ajattelemaan, että sinun pitäisi toimia mainoksen kautta. Aloittaa kerätä kaikki mahdolliset johtolankoja. Niiden laatu "Yandex" täytyy analysoida, kun tarkistaa kampanjan. Mitä paremmin avainsanat, sitä alhaisempi hinta. Tämä asiantuntijat ovat löytäneet käytännössä.

Toinen sija parantamisessa CTR vie itse mainoksen. Keskeisiä käsitteitä olla otsikko ja teksti. On mainittava, kun luot kampanjan. "Yandex" ymmärtää tämän merkin halu mainostaa tarkka osuman. Tämä poistaa ylimääräinen, muiden kuin kohde vaikutelmia. Siksi ei vähennä CTR.

Hukkasanat

On palvelu toiminto, jonka avulla voit pois ilmoitukset tietyillä hauilla. Niitä kutsutaan "stop words". Esimerkiksi haluat mainostaa takit. Tietenkin kaikki pyynnöt tällä sanalla on laskettava ja hyväksyttävä. Kun olet avainsanailmauksia, lue ne huolellisesti. On varmasti "silliä alla turkin" ja paljon muuta. Tällaiset pyynnöt jos niitä ole kielletty, vähentävät pisteet, udorozhat koko kampanjaa. Eli kun luodaan mainonta on tärkein selvittää avaintekijää.

yleisön valintaa

Myös tärkeä seikka. "Yandex" on keskitytty avaintekijää. Kaikki eivät kuitenkaan joka kirjoittaa pyyntöjä on rahaa tai kykyä ostaa tavaroita tai tilata palveluita. Tämä osa yleisöstä tulee katkaista. Tämä paikka siellä iän, asuinpaikan. Sinun ei tarvitse ihmisiä Magadanin katsellut mainostanut kukkien Jalta? He eivät viettää penniäkään niitä, mahdollisuus, että nämä ihmiset eivät ole. Koska se on jälleen tarkastella lähemmin jonka voit tarjota palveluja. Tee muotokuva todennäköinen ostaja sitä ja ohjata. Sitten "Yandex" antaa sinulle suuri napsautussuhde, mutta kampanja itse - vakava tuloja. Onnea!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 fi.delachieve.com. Theme powered by WordPress.